Opdrachtgever:

Bonnefantenmuseum

Young Office

Aan dit project heeft gewerkt:

Brandon Martens

Young Office (YO) is de nieuwe jongerenafdeling van het Bonnefantenmuseum. Het idee achter YO is dat deelnemende jongeren zelfstandig (binnen door het museum gestelde kaders) aan de slag gaan om projecten in het museum te organiseren. Op deze manier wil het Bonnefantenmuseum meer jongeren betrekken en natuurlijk aantrekken. Young Office zit in de opstartfase en dat betekent ook dat het tijd om gemotiveerde leden te werven. Aan Yongbloed de vraag om een logo te ontwerpen + een toffe wervingsposter in elkaar te schoppen.

 

Concept

Het concept is gebaseerd op de schuine vlakverdeling van een afzetlint dat het ‘onder constructie’ moet symboliseren. Daarnaast is ook bewust gekozen voor enkel een woordmerk en een effen kleur. Dit vanwege (de tijdelijkheid) van het logo.

 

P.S.: Met trots mogen we zeggen dat Young Office nog steeds het logo gebruikt. #forevertemporarily